زندگی زیباست...
زندگی...؟

 

زندگی زیباست اگر لحظه هایش را غنیمت بشماری

زندگی زیباست اگر برای تازگی دل خود دست به دل شکنی نزنی

زندگی زیباست اگر با چشمانت دلی را شادمان کنی

زندگی زیباست اگر دوست بداری کسانی را که دوست ندارند

زندگی زیباست اگر دوست بداری عزیزانی را که دوستت دارند و عزیزانی را که شاید اصلا تو را یاد نمی کنند

زندگی زیباست اگر تو تو باشی و من من

زندگی زیباست اگر مردمان تنها خود را نبینند

زندگی زیباست اگر دوستان به فراموشی سپرده نشوند

زندگی زیباست اگر هماننند طلا باشی تا اگر روزگار آبت کرد روز به روز طرح های زیباتری از تو ساخته شود

زندگی زیباست اگر مثل سنگ نباشی تا اگر زمانه خردت کرد  تیپا خرده هر بی سرو پایی نشوی

زندگی زیباست اگر با باریدن باران به زیر چتر های سیاه دل پناه نبری و عاشقانه به باران نگاه کنی چون قدر باران را گل های یاس تشنه می دانند

ودر آخر زندگی زیباست اگر تو بخواهی



نظرات شما عزیزان:

هاجر 
ساعت13:30---14 تير 1391
سلام وبلاگ قشنگی دارید ولی نیاز به پیشرفت داره

پاسخ:از نظرتون متشکرم مدیر وبلاگ-حوریا


زهره صادقی
ساعت23:15---8 تير 1391
با سلام

بی نظیر بود.بدون اغراق خیلی عالی بود

من صادقی هستم مدیر گالری نقاشی نگارین خوشحال میشم به گالری کوچک من (که فقط یک سری از کارهام هستن) سری بزنید و دیدن بفرمایید.

اگر تشریف بیارید و نظر ارزشمندتون رو برام بگذارید بسیار خوشحالم خواهید کرد...

سپاس گزارم بابت مطلب ناب و عالی تان .

توفیق رفیق راهتان باد


پاسخ:سلام از نظرتون متکشرم اصلا فکر نمی کردم کسی غیر از دوستانم اولین نفری باشه که برام نظر می زاره اون هم کسی مثل شما .چشم اگر توفیق بود حتما به گالری تون سر میزنم باتشکر-مدیر وبلاگ حوریا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: